Скляр утиль алымға қарсы шыққандарды популистер деп атады

cover Фото: Ашық дереккөзден

ҚР премьер-министрінің бірінші орынбасары Роман Скляр утиль алымға қарсы шықққандар мен оны жою кімге тиімді екенін айтты.

Утиль алымға қарсы адамдар және ол не үшін керек?

Популистер ауызша қалағанынша жаттығулар мен акциялар өткізе алады. Бірақ үкімет өнеркәсіпті дамыту жолында жұмыс істеді және жұмыс істеп жатыр. Индустриялық даму өз алдына мақсат емес. ЖІӨ де басты мақсат емес. Басты міндет – сапалы, өнімділігі жоғары, жалақысы жоғары жұмыс орындарын құру. Біз жастарымызды оқытуымыз керек, олар заманауи кәсіпорындарда жұмыс істеп, өнім шығаруы керек. Импортты алмастыру - бұл бұрмаланған фраза, бірақ оны уақыт өте келе түзетпеуіміз керек. Азық-түлік қауіпсіздігі мен көлік қауіпсіздігінде ғана емес, өнеркәсіптік қауіпсіздікте де тәуелсіз болуымыз керек. Кез келген өзін құрметтейтін, өзін индустриялы ел ретінде санайтын, бүгінде де, болашақта да – ол да сол шараларды қолданады, біз жұмыс орындарын ашуымыз керек.

Утиль алымнан бас тарту кімге тиімді?

Бұл кімге тиімді? Бұл аз жұмыс орындарын құратын, барлық салықтарды мүлдем төлемейтін импорттаушылар үшін тиімді. Мысал келтірдім, тағы қайталаймын, себебі бұл тақырып қайта көтеріліп жатыр. Мысалы, ауылшаруашылық техникасын шығаратын шетелдегі бір компания оны бізге жіберсе, көп жылдар бойы оны басқа еуропалық компания сатып жіберді. Бұл сізді алаңдатпай ма? Олар қанша салық төлейді? Петропавлда басқа да өндіріс ашқан компаниялар бар дейміз, ол онша қымбат емес. Бірақ олар мұны жасағысы келмейді, өйткені олар өздеріне түсетін үлкен пайданы жоғалтады. Өйткені өнеркәсіптік құрастыру туралы заңда біздің еліміздің аумағында орналасқан зауыт станок жинағын тек өндірушінің зауытынан сатып алуы керек делінген. Яғни, оның бүкіл құны ашық болуы керек. Импорттаушы өнім әкелгенде бағасын түсіне алмаймыз, ол бірнеше делдалдардан өтті, олар оны қаншаға алдап, қалай сатады. Бұл айырмашылық. Тағы да ойланыңыз – импорттаушы қанша жұмыс орнын ашады, ал құрастыру жасайтын өнеркәсіптік зауыт қанша жұмыс орнын ашады. Айырмашылық бар.

4%-дық жеңілдетілген автокөлік несиесі бойынша

Өткен аптада жеңілдетілген несиелендіру туралы Үкімет қаулысын қабылдап, сәуір айының соңына қарай «Бәйтерек» мемлекеттік органдармен бірлесіп, бұл жұмысты аяқтап жатыр. Бұрынғы бағдарлама - ұзартылады, кейбір шарттар өзгерді. Бастапқы төлем алынып тасталды, сома өсті. Көліктердің жетіспеушілігі туралы әлемдік тренд. Чиптер жеткіліксіз. Өндіріс азайып, автокөліктерге сұраныс артты. Бұл мәселеде біз жалғыз емеспіз. Бұл жағдай біздің елге ғана тән емес.

Жаңалықтар

барлық жаңалықтар