Нұрлан Смағұлов балаларына мұра қалдырмайды

cover Власть

Сейсенбі, 16 ақпан күні Алматыда кәсіпкер Нұрлан Смағұловтың үлкен баспасөз конференциясы өтті. Журналистермен кездесуде ол балаларына мұра қалдырмайтынын айтты.

Қаражат Алматы қаласының пайдасына жұмсалады.

«Мен бизнестен отбасыма емес, қалаға пайдалы нәрсе жасағым келеді».

Смағұлов өзінің зейнетақы жинақтарын алу жоспарлары туралы айтты.

«Маған пәтер мен ақша да қажет емес. Менде қанша ақша барын нақты білмеймін, бірақ менің ойымша, көп болу керек».

Кәсіпкер өзінің зейнетақы жинағын жасөспірімдер үйлеріне арналған пәтерлерге салатынын және олар SOS Қазақстанның балалар ауылдары қорына жіберетінін айтты.

«Балалар үйін бітірген жастар мемлекет оларға қажетті шаршы метрді бергенге дейін осы пәтерлерде тұрады», - деді ол.

Astana Group холдингіне келетін болсақ, Смағұловтың айтуынша, пандемия даму жоспарларына әсер еткен жоқ. Алайда, былтыр ол қызметкерлерге жалақы төлеу үшін несие алған.

Бірақ Смағұловтың басқа бизнесі - MEGA SEC желісі - пандемия салдарынан 13 миллиард теңге кірісін жоғалтты.

Қазақстанда коронавируспен аурудың шыңы болған кезде «Астана Моторс» қызметкерлерінің 20%-ы бір мезгілде ковидпен ауырды, екі адам қайтыс болды.

Кәсіпкердің өзі Дубайда өткен Азия велоспорт конфедерациясының отырысында болған кезде қытайлық вакцинамен екі рет егілген.

«Менде антиденелер бар. Мен вакцинаны қолдаймын. Вакцинаның қай елде өндірілетіні маңызды емес. Барлығы оны тезірек салдырса, соғұрлым жақсы болады, пандемия тез аяқталады», - деді ол.

Бір ай бұрын ORDA журналисі холдингте 30 жыл жұмыс істеген топ-менеджерлерді не үшін жұмыстан шығарғанын сұрағанда, Смағұлов оларды жұмыстан шығармадым деп жауап берді.

«Мен олармен қоштастым, «жұмыстан шығарылды» деген сөз бірге жұмыс істеген әріптестеріме деген құрметсіздік болады. Олар Берік Ниетқалиев, Светлана Шагинян - «Астана Моторс» компаниясының қаржы жөніндегі бұрынғы вице-президенті, Сейітжан Есмағамбетов - «Mega Management» компаниясының бұрынғы бас директоры, Татьяна Тарапунова - «Mega Management» компаниясының қаржы директоры. Біз бірнеше адамды зейнетке шығардық. Нұсқаулық жаңартылды. Бұл мен атаған адамдармен ақылдаса отырып жасалды. Мен оларды құрметтеймін, олар менің қаруластарым, тек жалдамалы қызметкерлер емес. Олар сыйақыларға, құрметті вице-президенттердің грамоталарына ие болды. Мен үшін қоштасу оңайға соқпады, өйткені олар менімен бірге мектеп бітірген менің құрдастарым. Бірақ мен пандемия арқылы біз көп нәрсені өзгертуіміз керек, цифрлы форматқа көшуіміз керек екенін түсіндім. Менің клиенттерім, менің командам және қоғам алдындағы жауапкершілігім зор. Мен басқарған және осыдан 29 жыл бұрын құрған компания бүгінде басқаша болуы керек. Қазір компания басшыларының орташа жасы 30 жасты құрайды. Мен бұл әлеуетті мақтан тұтамын».

Сонымен қатар, Смағұлов BIPEK AVTO - AZIA AVTO-ның жұмыстан шығарылған жұмысшыларын Astana Motors-қа қабылдауға дайын екенін айтты. Бүгінге дейін 20 қызметкер Өскеменнен Алматыға ауыстырылды.

12 ақпанда Алматыда ескі машиналарға арналған автосалонның құрылысы басталды.

«Бұл авто орталықта түскі ас ішу, кішкентайларды балалар аймағында қалдыру, халыққа қызмет көрсету орталығында автокөлік тіркеу, мемлекеттік нөмірлер алу, автокөлікті сақтандыру және сол үшін несие алу мүмкіндігі болады. Сол жерге келіп, ескі көлігіңізді бір күнде сатып, жаңасын сатып алып, тіркеуге болады. Нысан әуежай сақинасына жақын жерде Кульджинский трактісі бойында орналасады. Менің ойымша, біз оны осы жылдың аяғында немесе келесі жылдың бірінші тоқсанында ашамыз. Бұл ангар емес, Чапман Тейлордың архитектуралық бюросы жасаған толыққанды салон болады. Құрылыс ауданы - 27 мың шаршы. Мұнда 1000-нан астам автокөлік болады. 418 жұмыс орны құрылады. Инвестициялар - $ 23,8 млн», - деді Смағұлов.

Дәл осындай салон қазірдің өзінде елордада Қабанбай батыр даңғылында салынып жатыр. Ол сәуір айында ашылады. Бұл салон сәл кішірек - 12 мың шаршы метр, ол 400 қолданыстағы автомобильдерді орналастырады. Инвестиция - 9,5 миллион доллар.

«Менің ойымша, барахолкадағы адамдар біртіндеп осындай керемет авто орталықтарға ауысады, мәртебелерін көтереді. Ал бұл базар ақ түске айналады. Біздің компанияның мақсаты - ескі көліктердің сатылымын көлеңкелі нарықтан шығару», - деді Смағұлов.

Сондай-ақ, кәсіпкер Mycar.kz-ке инвестиция құйып, оған ескі көлікті мобильді қосымша арқылы сатып алуға мүмкіндік береді. Сондай-ақ, стартапта автомобильдер сатып алуға несие беретін Mycar Finance атты микроқаржы ұйымы бар.

«Сіз өзіңіз елестетіп отырғаныңыздай, біз уақыт талабы бойынша цифрға ақша салып жатырмыз. Бұл жерде біз үшін «Колеса» бәсекелес екенін жасырмаймын», - деп атап өтті Смағұлов.

Өткен жылы Astana Motors Алматы, Қарағанды ​​және Ташкентте жаңа дилерлік орталықтарын ашты. Компания Өзбекстан нарығына шықты, бірақ ол жерде «Азия Авто» деп аталады.

Өзбекстанда қазір компанияның тоғыз дилері бар - төртеуі дербес, ал бесеуі тәуелсіз.

«Біз Ташкент, Бұхара, Самарқанд, Андижан, Наманган, Үргеніш сияқты қалаларда жұмыс істейміз. 2021 жылы біз тағы төрт дилер ашамыз - Ташкентте өз дилеріміздің бірі, ал Ферғанада, Қаршыда, Нукуста үш тәуелсіз. Өзбекстан бізге кәсіпкерлер үшін өте қызықты нарық болып көрінеді. Олардың есіктері бүкіл әлемдік бизнес үшін ашық. Олар инвесторларға жағдай жасайды», - деп нақтылады Смағұлов.

Жаңалықтар

барлық жаңалықтар