Қазақстан-Қытай шекарасында кептеліс: Қаржы министрлігі тасымалдаушылар шағымдарына жауап берді

cover Фото: Алматы ақшамы

Тасымалдаушылар Қытаймен шекарадан өту үшін электронды кезекке тұру мүмкін еместігіне шағымдануда. Қаржы министрлігі делдалдарды кінәлап отыр, деп хабарлайды Orda.kz МКК сайтына сілтеме жасап.

«CarGoRuqsat» электронды брондау қызметінде ең танымал «Достық-Авто» және «Нұр жолы» өткізу бекеттерінде кезек 2-3 апта бұрын жасалады.

Үндеу авторларының айтуынша, тегін слоттардың көпшілігін ресейлік тасымалдаушылар брондап алады, бірақ кейін олар өз кезегінен оп-оңай бас тарта салады, нәтижесінде нүкте «бос» қалады, ал басқа адал тасымалдаушылар апталап күтуге мәжбүр.

Авторлар өз үндеуінде CarGoRuqsat сервисінің техникалық қолдауының телеграмм чаттарында босатылған кезектер 100 АҚШ долларына немесе одан да қымбатқа қайта сатылады деп мәлімдейді. Бұл жағдайда бос кезекті секундта алып үлгеретін робот бағдарламалары (боттар) пайдаланылады деп болжануда.

Тасымалдаушы компаниялар мемлекеттік органдарға үш күннен астам мерзімге электронды брондауды алдын ала беруді тоқтатуды сұрап жүгінді.

Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік кірістер комитеті ағымдағы деректер бойынша брондау бір ай бұрын қолжетімді болатынын хабарлады.

МКК сарапшыларының пікірінше, «тірі кезекке» қайта оралу, тіпті ең проблемалы аймақта, мысалы, Қытай бағытында - мәселені шешпейді. Олар «адам факторы» бар ескі сыбайлас жемқорлық схемаларына жол берілмейтінін және енді ондай «тірі кезекке» қайта оралмайтынын атап өтті.

Цифрлық шешімдердің енгізілгеніне қарамастан, физикалық тұрғыда пункттердің мүмкіндігі шектеулі, деп атап өтті Қаржы министрлігі.

Сондықтан Қытаймен шекарадағы өткізу қабілетін арттыру туралы айтатын болсақ, онда өткізу пункттерінің өткізу қабілетін физикалық тұрғыдан ұлғайтып, инфрақұрылымын кеңейту туралы сөз қозғау керек», деп мәлімдеді ведомство өкілдері.

Жаңалықтар

барлық жаңалықтар