Елімізде 1400 шақырымнан астам темір жол жөнделеді

cover Фото: Envato

ҚТЖ желісінде ауқымды жол жұмыстары жүргізілуде. 2024 жылы 1400 шақырымнан астам темір жолды жөндеу жоспарлануда. Дәл осындай ауқымды жұмыс өткен жылы да жүргізілді, бұл 2022 жылдың деңгейінен екі есе көп.

Наурыз айында басталған жол жөндеу науқаны барлық облыстарды қамтиды. Бұл ретте 570 шақырымнан астам теміржол рельсті және шпал торын толық ауыстыра отырып, толықтай жаңартылады.

«Еліміздің оңтүстігі мен батысындағы теміржолшылар бірінші болып Шымкент магистральдық желісінің Арыс-Сарыағаш учаскесінде (32,2 шқ) жолды жаңғырту жұмыстары басталды, мұнда жоспарланған жұмыстың 50 пайызы орындалды. Сондай-ақ, 12,2 шақырымға күрделі жөндеу жұмыстары жүргізілуде, Мұқыр – Жантерек – Кенбай, Жамансор – рзд 377 – Мақат, 15 – Аққыстау – Бақсай учаскелерінде наурыз айында басталған жұмыстар жалғасуда» деп хабарлады «Қазақстан темір жолы» ҰК» АҚ баспасөз қызметі.

Ақтөбе магистральдық желі бөлімшесі кестеге сәйкес темір жолды күрделі жөндеуге кірісті. Биыл ақтөбелік теміржолшылар 78 шақырымға жуық жолды жөндейді. Маңғыстау облысында 39 шақырымға жуық жол жаңартылады.

Қостанай облысында Қостанай – Жаңа-Есіл және Тобыл-Құсмұрын учаскелерінде 60,7 шақырымнан астам теміржол жолдарын күрделі жөндеу жоспарлануда. Магистральдық желінің Семей филиалы үшін де дәл осындай көлемде  (61,1 шқ) жоспарланған. Павлодар филиалында Бозшакөл-Үленті, Тасқұдық-Спутник темір жол учаскелерінің 31,5 шақырымы жаңартылуда. Қарағандылық теміржолшылардың алдында 24 шақырым жолды жаңарту міндеті тұр. Жоспарлы күрделі жөндеу аясында Ақмола магистральдық желісі шекарасындағы аумақтарда үлкен көлемдегі жұмыс (110 шқ) жүргізіледі.

Күрделі жөндеу жұмыстарымен қатар, теміржолшылар орта және орта деңгейлі жолдарды күшейтілген жөндеу жұмыстарын жүргізуде. Коммутаторлар ауыстырылуда. Олар рельс тіректерін, рельс жолдарын үздіксіз ауыстырып, алдын алу шараларын жүргізеді.

Жол жұмыстары арнайы техниканың көмегімен жүзеге асырылады. ҚТЖ желісінде барлығы 730-дан астам түрлі станоктар: Duomatic, Unimat MF, түзететін, қатайтатын және түзететін станоктар, РМ-80, РМ-2002, Атлас рельсті тегістеу пойыздары және т.б. бар.

Инфрақұрылымды жаңғырту және ағымдағы жөндеу бойынша жоспарлы жұмыстарды жүргізу учаскелерде қозғалыс жылдамдығына уақытша шектеу енгізуді талап етеді, бұл жолаушылар және жүк пойыздарының қозғалыс кестесінің сақталуына әсер етеді.

Жыл сайынғы жол жөндеу жұмыстары жолаушылар мен жүктерді тасымалдау кезінде теміржол инфрақұрылымының сенімділігін қамтамасыз етуге көмектеседі.

Жаңалықтар

барлық жаңалықтар