Бүгін «Эйр Астананың» үш рейсі кейінге қалдырылды

cover Сурет: pexels.com

26 маусымдағы рейстердің кешігу себептерін компания ұшақтардың бірінің ақауымен түсіндіреді. KS 127/128 Алматы - Ташкент - Алматы, KC 953/954 Алматы - Нұр-Сұлтан - Алматы және KS 859/860 Алматы - Ақтау - Алматы рейстері кейінге қалдырылады деп күтілуде. Ұшудың кешігуінің орташа ұзақтығы шамамен 3 сағат болуы мүмкін.

— Жазғы навигация кезеңінің басталуымен және ковид шектеулерінің алынуымен жолаушылар ағыны өсті. Дегенмен, халықаралық әуежайларда персоналдың, жұмыс қабілеттілігінің және құрал-жабдықтардың тапшылығы күшейе түсті. Нәтижесінде біз дүние жүзіндегі көптеген авиакомпанияларда ұқыптылықтың төмендеуін байқап отырмыз. Осының аясында техникалық себептерге байланысты ұшудың кешігуі жағдайды қиындатады. Дегенмен, біз үшін қауіпсіздік бірінші орында, сондықтан әуе компаниясы толық ұшуға жарамды ұшақтарды ғана шығарады. Қолайсыздықтар үшін жолаушылардан кешірім сұраймыз және «Эйр Астананың» бүкіл командасы жақын арада ұқыптылықты жақсарту үшін жұмыс істейтініне сендіреміз, - деп түсіндірді «Эйр Астана» әуе компаниясының жерде қызмет көрсету жөніндегі вице-президенті Александр Небога.

Компания өтемақы үшін help.airastana.com сайтына хабарласуға болатынын түсіндірді. Ал тасымалдаушының кінәсінен рейс тоқтатылған немесе кешіктірілген, әуе кемесінің кешігіп келуіне байланысты рейс тоқтатылған, тасымалдау бағыты өзгерген жағдайда тасымалдаушы жолаушыларға жөнелту және аралық пункттер арқылы келесі қызметтерді ұйымдастырады:  :

• — егер рейстің кешігуі екі сағаттан астам болса, тасымалдаушы алкогольсіз сусындар мен екі телефон қоңырауын, соның ішінде халықаралық байланыс желілерін бес минуттан аспайтын немесе екі электрондық пошта хабарламасымен қамтамасыз етеді;

• — рейс төрт сағатқа және одан да көп кешіктірілген жағдайда тасымалдаушы жолаушыларды ыстық тамақпен қамтамасыз етеді. Әрі қарай күндізгі уақытта әр алты сағат сайын, түнде – сегіз сағат сайын ыстық тамақ беріледі;

• — егер рейстің кешігуі күндіз сегіз сағаттан, түнде алты сағаттан астам уақытқа созылса, авиакомпания ұсынған қонақ үйде тұруды және әуежайдан қонақ үйге және кері апарып-алып келу ұйымдастырады;

• — тасымалдаушының кінәсінен он сағаттан астам мерзімге рейс тоқтатылған немесе кешіктірілген жағдайда, жолаушының таңдауы бойынша тасымалдаушы жолаушының келесі рейспен көрсетілген межелі жерге жеткізілуін қамтамасыз етеді немесе  жолаушыға билеттің толық құнын қайтарады;

• — авиакомпанияның кінәсінен жолаушыны тасымалдау кешіктірілген жағдайда, егер авиакомпания кідіріс форс-мажорлық жағдайларға байланысты болғанын дәлелдемесе, соңғысы жолаушыға кідірістің әрбір сағатына билет құнының (кешігу болған рейс ) 3% мөлшерінде айыппұл төлейді. Өндірілетін айыппұл сомасы сатып алынған билет құнынан (кешігу орын алған ұшу учаскесі) аспауы керек.

Жаңалықтар

барлық жаңалықтар