Алматыдағы қаңтар оқиғасынан кейін сақтандыру омбудсменіне ешкім жүгінбеген

cover

Қазақстанның сақтандыру омбудсмені Павел Алексеевич Қаржы нарығын реттеу және дамыту агенттігіне берген сұхбатында сақтандыру омбудсменінің кеңсесіне қайғылы оқиғаларға қатысты шағым түспегенін айтты.

Оның пайымдауынша, бұл өтініштердің көпшілігі қазір сақтандыру компанияларының қарауында болуы мүмкін.

Сұхбатта ол өз қызметі туралы да жан-жақты айтып берді. Алексеевич атап өткендей, заңға сәйкес, талап қою сомасы 10 000 АЕК-тен (30 миллион теңге) аспайтын даулар бойынша оған жүгінуге болады.

«Мен міндетті автосақтандыру шеңберінде ғана емес, сондай-ақ сақтанушы жеке тұлғалар немесе шағын кәсіпкерлік субъектілері  болатын барлық сақтандыру шарттары, соның ішінде сақтандырудың ерікті сыныптары бойынша дауларды шешетінімді атап өткім келеді. Басқа заңды тұлғалар тек міндетті автосақтандыру бойынша маған хабарласа алады. Бұл заңмен бекітілген», - деді Алексеевич.

Сақтандыру омбудсмені азаматтарға тегін қызмет көрсетеді. Өтінішті қарау мерзімі қабылданған күннен бастап екі айдан аспауға тиіс. Сақтандыру омбудсменінің  шешімі сақтандыру компаниясы үшін міндетті болғанымен, полис ұстаушы үшін міндетті емес.

2021 жылы Павел Алексеевич 991 өтініш  қараған. Оның 562-сі қолданушылардың пайдасына шешілсе, 53 өтініш бойынша дау кездесулер барысында шешілген.

Уәкіл 164 өтініш авторларын талаптардың заңсыздығына байланысты қабылдамаған. Арыздың 20%-ға жуығын қарау арыз берушінің талаптарды растайтын құжаттарды ұсынбауына байланысты немесе істі сотқа жіберуге байланысты тоқтатылған.

Жаңалықтар

барлық жаңалықтар