Ақтаудағы ұшақ апатының соққы кезіндегі конфигурациясы

cover

Көлік министрілігі тергеудің алдын ала есебінде рөлдің толық жұмыс істемеуіне байланысты апаттан құтылу мүмкіндігі болмады, деп хабарлайды Orda.kz.

Соққы кезінде ұшақтың конфигурациясы:

  • Қақпақтар (FLAPS 3).
  • Шасси шығарылды.
  • Тұрақтандырғыш 1.76 UP.
  •  Биіктікті басқару рөлі мен элерон жұмыс істемеген.

Бұл деректер экипаждың ұшақты соңғы сәтке дейін қондыруға тырысқанын көрсетеді, бірақ рөлдердің толық жұмыс істемеуіне байланысты апаттың алдын алу мүмкіндігі болмады.

Қорытынды
 Ұшақ белгісіз соққы салдарынан шамамен 3500 фут биіктікте басқару жүйесінен айырылған.
  Сырттан металл заттардың гидрожүйелерге енген іздері табылды, бұл сырттан бөтен заттың тигенін немесе борттағы жарылысты көрсетуі мүмкін.
 Барлық гидрожүйелердің істен шығуы ұшақты басқарылмайтын жағдайға жеткізді.
 Экипаж қозғалтқыштардың тартылуын басқару жүйесі арқылы ұшақты ерлікпен қондыруға тырысты.
 Нәтижесінде ұшақ Ақтау әуежайының ҰҚЖ 11 - ден 5 шақырым қашықтықта апатқа ұшырады.

Жаңалықтар

барлық жаңалықтар