1 маусымда Алматыда орташа жол жөндеу жұмыстары басталады

274 көшені орташа жөндеумен қамту жоспарлануда, деп хабарлайды Orda.kz
Алматыда 2024 жылы ұзындығы 250 шақырым болатын 274 көшені орташа жөндеумен қамту жоспарлануда. Қаланың жол желісінің жалпы ұзындығы 3097 шақырым болады. Ағымдағы жылы жақсы және қанағаттанарлық жағдайдағы жолдардың үлесін 92 пайызға жеткізу жоспарлануда, деп хабарлайды қала әкімдігінің баспасөз қызметі.
Қалалық ұтқырлық басқармасының хабарлауынша, жұмысты жаздың басында бастау жоспарлануда, 20 негізгі көшені жөндеу ағымдағы жылдың 25 тамызына дейін, ал аудан көшелері қазан айының соңына дейін аяқталады.
Әрбір көше сегменттік жабылатын учаскелерге бөлінген. Учаскелерде мердігер ұйымдар басшыларының байланыс ақпараты көрсетілген арнайы стендтер орнатылады. Барлық жабылулар туралы азаматтар бұқаралық ақпарат құралдары мен әлеуметтік желілер арқылы хабардар етіліп, жөнделіп жатқан аумақтар 2GIS және Яндекс карталары сервистерінде көрсетіледі.
Сондай-ақ, жол қауіпсіздігін арттыру үшін орта мерзімді жөндеу аясында қосымша көлік аралдары мен жаяу жүргіншілер өткелдері құрылатыны хабарланды. Жаяу жүргіншілер жолы мен бұзылған суару арықтарын жөндеу жоспарланған. Ұнтақталған материал қайта пайдалану үшін аудан әкімдіктеріне беріледі.
«Айта кетейік, өткен жылы пилоттық режимде қаланың 15 негізгі көшесіндегі жөндеу жұмыстары кезінде ойық-жарылуға төзімділікті арттыруға бағытталған полимер асфальтбетон пайдаланылды. Мұндай қоспалар тозуға төзімді, жұмсарту температурасы жоғары (65-70°С), сондықтан олар ешқандай ерекше салдарсыз ыстыққа оңай төтеп бере алады және қазіргі 5 жылдық қызмет орнына 8-10 жыл қызмет етеді. Бұл тәжірибе биыл да жалғасын табады. Осылайша, ұзындығы 57 шақырым болатын 20 магистральдық көшенің және 19 шақырымдық 12 аудандық көшенің учаскелерін жөндеуге полимер асфальтбетонды қолдану жоспарлануда» делінген әкімдік хабарламасында.
Мегаполис тұрғындарына ыңғайлы болу үшін жол инфрақұрылымына арналған арнайы Telegram арнасы үшін @AlmatyJolybot чат-боты іске қосылды. Ол арқылы азаматтар қала жолдарындағы шұңқырларды жоюға өтініш бере алады.
Жаңалықтар
- Індет, токсикоз және тұншығу: Маңғыстаудағы каспий итбалықтарының жаппай қырылу себептері айтылды
- «Тәуелділік тәуекелі»: Ресей салған алғашқы АЭС-ке Қазақстан жалғыз иелік ете ала ма?
- Сарапшы Ерлан Батырбеков неге Қазақстанда АЭС-ті «Росатом» салады деген сұраққа жауап берді
- Алматы маңында пойыз бен жол талғамайтын көлік соқтығысты
- «30 миллиондық таңғы ас»: Бейбіт Атамқұловтың ұлы ірі қарыз үшін бизнесменмен соттасты
- Қазақстан Елшісі Зеленскийге сенім грамотасын тапсырды
- Әйгілі мұнайшы, қоғам қайраткері Жақсылық Жанғазиев дүниеден өтті
- Киіктерді қырғандар босатылады да Мәсімов пен есірткі жасырғыштар — шықпайды: жаппай амнистия кімдерге қатысты?
- Иран ядролық қарудан бас тартып, Израильге шабуыл жасауды тоқтатуға дайын
- Таяу Шығыстағы қақтығыс салдарынан мұнай бағасы 200-300 долларға дейін көтеріледі
- Шілдеде қосымша демалыс күні болады
- Си Цзиньпиннің келуі Астанадағы кептелістерге себеп болады
- АҚШ әуе шабуылына қарсы қорғаныс құралдарын Украинадан Таяу Шығысқа ауыстырды
- Израиль - Иран қақтығысы: Дубайдан шыға алмай қалған қазақстандықтар үйлеріне оралады
- Неліктен Қазақстандағы алғашқы АЭС-ті Ресей салады?
- Қазақстандағы мерзімінен бұрын парламент сайлауы — жай ғана қауесет пе, әлде шындық па?
- Айсұлтан Назарбаевтың Ұлыбританиядағы әскери оқуы: Қазақстанның әуе қорғанысы Ресейге қаншалықты тәуелді?
- Жаман иісті жоғалтып, мердігерлерді жазалау керек: Сатыбалды Алматының тағы бір ауданын аралап көріп, тағы да көңілі толмады
- Иран Израильге зымырандар мен ұшқышсыз ұшақтар қолданып шабуыл жасады
- Қазақстан мен Ресейдің ботаник ғалымдары «мәңгілік шөбін» тауып, сенсациялық жаңалық ашты