Өнеркәсіп министрлігі қайта өңдеуге қатысты мәлімдеме жасады

cover Фото: Ашық дереккөзден

Осыған дейін қайта өңдеу ақысын алып тастау туралы өтінішті қарау үшін комиссия құруға уәде берген министрлік ресми мәлімдеме жасады. Бөлім қайта өңдеу ақысын қорғау үшін дәлелдер келтірді, деп хабарлайды Orda.kz порталы.

Ресми баспасөз хабарламасында Индустрия және құрылыс министрлігі қайта өңдеуді жинау және бастапқы тіркеу автомобильдерді әкелу мен пайдалануды реттеу үшін қолданылатынын еске салады. Министрлік тұрғысынан бұл жол қауіпсіздігін қамтамасыз ету жұмысының қажетті бөлігі.

«Қайта өңдеу ақысы және бастапқы тіркеу мәселесі қызу пікірталастарға әкелді. Қайта өңдеу ақысы 2016 жылы енгізілді. Содан бері бұл мәселе бір жағынан экологиялық тұрақтылық пен қазақстандық автомобиль өнеркәсібін дамытуға ұмтылыс болса, екінші жағынан өз елінің экономикасына зиянын тигізу қаупі бар екендігі дау-дамайға айналды» деп хабарлады министрлік. 

Индустрия және құрылыс министрлігі кәдеге жарату және тіркеу алымдарын енгізу Қазақстандағы көлік паркін жаңартуға септігін тигізіп, 10 жылдан асқан автокөліктердің үлесін азайтты деп мәлімдейді. Осыған орай, министрлік ел жолдарындағы қауіпсіздік деңгейі көтеріліп, отандық автомобиль өнеркәсібі өсуге серпін берді деп есептейді.

«2022 жылы Қазақстанға 350 мыңнан астам ескі көлік әкелінді, бірақ отандық автомобиль өнеркәсібіндегі өндіріс көрсеткіштері 20%-ға, ал сатылымдар 40%-дан астамға өсті. Өткен жылы сатылған көліктердің көрсеткіштері 30,2%-ға, ал шығарылғандары 60,2%-ға өсті, бұл қазақстандық автомобиль өнеркәсібі тарихындағы ең жақсы нәтиже деп атауға болады. Бұл көрсеткіштер жаңа автокөліктерге сұраныстың артқанын ғана емес, сонымен қатар ішкі нарықтың даму әлеуетін де көрсетеді» дейді министрлік. 

Индустрия және құрылыс министрлігі көлік паркін жаңартуды қайта өңдеу төлемімен және тіркеу жарнасымен байланыстырады. Бұл шаралар «азаматтардың өмір сүру сапасын жақсартуға деген ұмтылысын көрсетеді, жақсырақ көліктерді таңдау мүмкіндігін қамтамасыз етеді». Министрліктің айтуынша, экологиялық таза көлікке кезең-кезеңімен көшу оңтайлы шешім болып табылады және қайта өңдеу бұл саясатқа сәйкес келеді.

Көптеген қазақстандықтар Индустрия және құрылыс министрлігінің ұстанымымен келіспейді. Авторлары нарықтағы бәсекелестіктің жоқтығынан көліктердің қымбаттап кеткеніне шағымданған қоқыс өңдеу ақысын алып тастау туралы петицияға 50 мың қол жиналды. Сондай-ақ, депутаттар қоқыс жинау және бастапқы тіркеу көрсеткіштерін азайтуды талап етті. Ал Индустрия министрлігінің басшысы Қанат Шарлапаев Қазақстанда қоқыс өңдеу ақысын ешкім алып тастамайтынын айтып та үлгерді.

Жаңалықтар

барлық жаңалықтар