Қазақстанда техникалық байқау тәртібі өзгермейтін болды
Фото: Егемен Қазақстан
Қазақстанда техникалық байқау тәртібі өзгеріссіз қалады, үкімет жыл сайынғы тексерісті сақтап қалды, деп хабарлайды Orda.kz.
Қазақстан Үкіметі автокөліктерге арналған міндетті техникалық байқауды жыл сайын өткізу тәртібін өзгеріссіз қалдыру туралы шешім қабылдады. Бұл туралы депутаттық сауалға берген жауабында бірінші вице-премьер Роман Скляр мәлімдеді.
Депутаттар автокөлік иелері үшін техникалық байқау мерзімін үш жылда бір ретке дейін ұзартуды ұсынған болатын. Алайда, Үкімет бұл ұсынысты қолайсыз деп тапты.
«Міндетті техникалық байқаудың негізгі мақсаты – жол-көлік оқиғаларының алдын алу. Байқау көлік құралдарындағы ақауларды дер кезінде анықтап, жол қозғалысы қауіпсіздігін қамтамасыз етуге бағытталған. Осыған байланысты техникалық байқауды үш жылда бір рет өткізуге көшу — мезгілсіз шешім» деп жазылған Склярдың жауабында.
Ол техникалық себептерден болатын жол апаттарының үлесі аз екенін мойындаса да, тежегіш жүйесі немесе рөл басқаруындағы ақау сияқты бір ғана кемшілік адам өліміне әкелуі мүмкін екенін атап өтті.
«Автопарктің орташа жасы 10 жылдан асады. Мұндай жағдайда техникалық байқау жиілігін азайту көліктердің техникалық жағдайына кері әсер етуі мүмкін», – деді бірінші вице-премьер.
Скляр техникалық байқау тек заң талабы ғана емес, сонымен бірге автокөлік иесінің жауапкершілік мәдениетінің бір бөлігі екенін айтты. Егер жыл сайынғы бақылаудан бас тартылса, көліктердің тиісті күтімсіз пайдаланылу жағдайы артып, бұл өз кезегінде жол-көлік оқиғаларының көбеюіне әкелуі мүмкін.
Склярдың пікірінше, техникалық байқау жүйесінде болып жатқан заңбұзушылықтар — мәселенің басқа қыры. Бұл проблемаларды шешу үшін жүйені реформалау, цифрландыру, қадағалауды күшейту және техникалық байқау операторларына қойылатын талаптарды қатайту қажет. Алайда бұл ретте қауіпсіздік деңгейін төмендетуге жол берілмеуі керек.
«Жол жағдайлары мен автопарктің құрылымы ұқсас елдердің көпшілігінде, әсіресе ескі көліктерге қатысты, техникалық байқау жыл сайын өткізіледі. Сондықтан ұсынылған үш жылдық аралық халықаралық стандарттарға сай келмейді», – деді Роман Скляр.
Сонымен қорыта айтқанда, Қазақстанда жыл сайынғы техникалық байқау сақталады.
Үш жылдық интервал енгізілмейді.
Оның басты себебі қауіпсіздік, автопарктің тозуы, халықаралық стандарттарға сәйкессіздік.
Үкімет жүйені жақсарту үшін реформалау және цифрландыруды жоспарлап отыр.
Былтыр Қазақстан Республикасы Көлік министрлігінің кейбір бұйрықтарына енгізу ұсынылатын өзгерістер Ашық НҚА-ға жарияланды. Онда жол көлік оқиғаларынан кейін техникалық байқаудың күшін жою ұсынылған болатын.
Жаңалықтар
- Санитарлық дәрігердің қаулысы: Астанада тұмау белгілері бар балалар мен ұстаздар сабаққа жіберілмейді
- Ақтаудағы аялдамалардың бірінен ер адамның мәйіті табылды
- Алдағы аптада Алматыда минус 21 градус суық болады
- АҚШ Қарулы Күштері Латын Америкасындағы есірткі картельдеріне әуе шабуылын бастайды
- Берік Уәли онлайн ойынның кейіпкері болады
- Орталық Азияға астық экспорты: Өзбекстанның қамбасы лық толды, Қазақстан жаңа шешім іздеуде
- Қазақстанның үш облысында ауа райына байланысты жол қозғалысы шектелді
- Гоада клубтан шыққан өрт 25 адамның өмірін жалмады
- Зеленский Уиткоффпен және Кушнермен Ресейдің жаңа шабуылының қаупі туралы телефон арқылы сөйлесті
- Қазақтың жас таеквондашысы Бейбарыс Қаблан әлем чемпионы атанды
- Түркістанда жұдырығы жуан шенеунік қызметінен айырылды
- Алматыда түнде болған алапат өрт сөндірілді
- Батырхан Төлеуғали жастар арасында таеквондодан әлем чемпионы атанды
- Жолдарда полиция бірнеше есе көбейді
- Лисаковскідегі бала зорлағыш өмірінің соңына дейін түрмеге тоғытылды
- Жағармай үшін өмірін жақты: Әскери бөлім қоймасының меңгерушісі тоғыз жылға сотталды
- Алматы облысындағы Нарынқол шекара бекетінде әскери қызметші мен баласы қаза тапты
- ТЖМ еліміздің оңтүстігіндегі жер сілкінісінен кейін нысандар мен ғимараттарды тексерді
- Бас прокуратура алаяқтардың жаңа «әдісі» туралы ескертті
- Алматы кәуапханаларында экологиялық және санитарлық бұзушылықтар анықталды