Aстанада алғашқы LRT вагондары рельске қойылды
Фото: Orda.kz
Астанада ЛРТ-ның әуежай маңындағы станцияда алғашқы вагондар рельске қойылды, деп хабарлайды Orda.kz.
Жаңа пойыз вагондары екі үлкен автотасымалдағышпен жалпы тұрақ алаңының жанына жеткізілген. Құрылысшылар рельстер мен төменгі бөліктерде жұмыс істеп жатыр. Астана әкімі Жеңіс Қасымбектің айтуынша, ЛРТ жүйесін сынақтан өткізу 2025 жылдың соңына жоспарланған.



«Ұзындығы 60 метр болатын бұл құрамдар GOA 4 автоматтандыру деңгейіндегі бағдарламалық-аппараттық кешенмен жабдықталған. Ол есіктердің автоматты түрде ашылып-жабылуын, тоқтау мен жылдамдықты реттеуді, депоға кіріп-шығуды, құрамдардың жай-күйін бақылауды және пойыздар арасындағы арақашықтықты қадағалауды қамтамасыз етеді», деп хабарлады «City Transportation Systems» компаниясының баспасөз қызметі.
Вагондарды көтеру жұмысы штаттық тәртіпте өтті және бұл — ЛРТ жүйесі құрылысының жоспарланған шараларының бір бөлігі. Вагондар 2025 жылдың қыркүйегіне жоспарланған сынақ басталғанға дейін осы станцияда тұрады.
«LRT жобасын жүзеге асыру — қаладағы заманауи көлік инфрақұрылымын дамытуға, тұрғындардың қозғалыс еркіндігі мен жайлылығын арттыруға бағытталған. Бірінші құрамды рельске қою — жобадағы маңызды кезеңнің бірі. Біз жұмыс кестесінен ауытқымай келеміз, осы күзде LRT жүйесін сынауды бастаймыз»,
— деді «City Transportation Systems» басқарма төрағасы Асылбек Дүйсебаев.
Астанадағы жеңіл рельсті көлік (ЛРТ) жобасы — елдегі ең дауға толы әрі ұзаққа созылған инфрақұрылымдық жобалардың бірі. Ол әуелі болашақта «ақылды қаланың» символы болады деп жоспарланған. Бірақ іс жүзінде тиімсіздік пен жемқорлықтың бетон «ескерткішке» айналды.
Астанада ЛРТ салу идеясы алғаш рет 2000-жылдары айтылғанымен, жоба ресми түрде 2011 жылы таныстырылды. Мақсаты — қаланың жол кептелісін азайту, шеткі аудандар мен әуежайды орталықпен байланыстыру. Жобаның негізінде Дубай метросы немесе Малайзиядағы LRT секілді заманауи рельсті маршрут жасау көзделген.

Басында үш желіден тұратын, жалпы ұзындығы 40 шақырымдай болатын жоба ұсынылды. Алайда кейін жоспар 22,4 шақырымдық бір ғана желіге қысқартылды. Ол әуежайдан «Нұрлы жол» теміржол бекетіне дейін 18 станция болады.
Жоба Қытай даму банкінің мемлекеттік несиесі есебінен қаржыландырылған. Көлемі — 1,5 миллиард доллардан астам, мемлекет кепілдігімен бөлінген. Жобаның операторы — «Astana LRT» ЖШС, ал мердігері — қытайлық China Railway International Group бірлестігі.
Жаңалықтар
- Астанадағы тұрғын үй кешенінде лифт кенеттен құлап, бір адам қаза тапты
- «ҚазМұнайГаз» Қарашығанақтағы үлесті арттырмақ: ұлттық компания «Лукойл» үлесін сатып алуы мүмкін
- Белсенді Мирболат Мырзатайұлы 4 жылға сотталды
- «10 жастағы баланың қолын сындырып, бұраған»: Ақтөбелік ана әлімжеттік көрген ұлы үшін әділдік сұрады
- «Мен қызымды қорғадым»: Анасы мен баласы бұрынғы күйеу баласын өлтіргені үшін 15 жылға сотталды
- Ақмола облысының әкімі «Хабар» тілшісінің сұрағына шүйлікті
- Астана Мәскеудің қол астында ма? Қазақстан Польшада ұсталған тыңшыны қайтаруға барын салып жатыр
- Стамбұл мэрі 2352 жылға сотталуы мүмкін
- Бишімбаевтың әкесінің қатерлі ісікке шалдыққаны белгілі болды
- Ақмола облысының әкімі Марат Ахметжанов әжетханаларды жеке өзі тексеретінін айтты
- Прокурор Яна Легкодимованы өлтіргендерге өмір бойы түрме жазасын талап етті
- Александр Машкевичтің Лондонда зираты табылды
- Бишімбаевтың анасы сотта келінінің өлімін есіне алып, көзіне жас алды
- Ақтөбеде 8,9 млн шығын келтірген алаяқ әйел сот залынан босатылды
- «Педофил — Алланың барына дәлел»: Имам дау болған сөзін түсіндірді
- Қазақстан Екатерина Биволды ұстау үшін Ресеймен байланыс орнатты
- Шавкат Рахмоновтың әйелі қатысқан жол апаты: Тергеу аяқталуға жақын
- 12 адамның өмірін қиған жол апаты: Жансақтау бөліміндегі 16 жастағы жасөспірімнің жағдайы белгілі болды
- Жоқшылық: Ақтаудағы «Қазақтелеком» қызметкерлері Бағдат Мусинге шағымдарын айтты
- Ресей — Қазақстанның Құдай қосқан көршісі — Тоқаев