Kundelik.kz: Цифрлық білім беру құралы ма, әлде сәтсіз жоба ма?

cover Фото: gov.kz

Қазақстанның білім беру жүйесі соңғы жылдары цифрландыру үрдісін бастан өткеріп келеді. Соның ішінде Kundelik.kz платформасы мектептерде қағаз күнделікті алмастыруға бағытталған ең ірі бастамалардың бірі болды.

Жүйе оқу процесін жеңілдетуді, ата-аналар мен мұғалімдер арасындағы байланысты нығайтуды көздеді. Алайда оның іске асырылу барысы қоғамда түрлі пікір тудырды.

Kundelik.kz-тің мақсаты мен артықшылықтары

Kundelik.kz 2016 жылы енгізілді. Жүйенің негізгі міндеттері:

  • Оқушылар мен ата-аналарға үлгерім туралы жедел ақпарат беру;
  • Мұғалімдерге қағаз журналды толтыруды азайту арқылы жұмысын жеңілдету;
  • Электронды құжат айналымын дамыту;
  • Оқу процесінің ашықтығын арттыру.

Жүйе қағазбастылықты азайту арқылы мектеп өмірін заманауи технологияларға бейімдеуге мүмкіндік берді. Бірақ платформа пайдаланушылар күткендей тиімді жұмыс істеді ме?

Техникалық тұрақсыздық пен қолжетімділік мәселесі

Платформаның ең жиі сыналатын тұсы – жүйенің тұрақсыздығы. Мұғалімдер бағаларды енгізбек болғанда сайт істен шығып, оқу жылының басында жаппай кіру кезінде серверлердің жүктемені көтере алмайтыны байқалады.

Ауылдық жерлерде интернеттің әлсіздігі мәселені одан әрі қиындатады. Кейбір мектептерде жүйеге тұрақты қосылу мүмкін емес, ал интернет байланысы болмаған жағдайда Kundelik.kz қызметінен еш пайда жоқ.

Қолдану ыңғайсыздығы мен интерфейстің күрделілігі

Жүйені пайдаланушылар – оқушылар, ата-аналар, мұғалімдер – жиі кездесетін қиындықтардың бірі интерфейстің күрделілігі. Мұғалімдерге баға енгізу үшін бірнеше қадам жасау қажет, ал ата-аналар балаларының үлгерімін көру үшін сайт ішінде ұзақ іздеуге мәжбүр.

Жүйенің мобильді нұсқасы да толыққанды жұмыс істемейді. Кейбір функциялар телефон арқылы қолдануға ыңғайсыз, бұл әсіресе ата-аналар үшін үлкен мәселе.

Мәжбүрлі қолдану мен баламалардың жоқтығы

Kundelik.kz – мемлекеттік жоба болғандықтан, мектеп оны қолдануға міндетті. Бұл платформа баламасыз жүйе болғандықтан, оның кемшіліктеріне қарамастан барлық мектепке енгізілді. Егер жүйе істен шықса, мектептегі оқу процесі де соған тәуелді болып қалады.

Кейбір халықаралық мектептер Google Classroom, Microsoft Teams сияқты шетелдік платформаларды қолданады. Бұл жүйелердің тұрақтылығы мен ыңғайлылығы Kundelik.kz-тен жоғары. Бірақ мемлекеттік мектептерге балама құралдарды қолдануға рұқсат берілмейді.

Қорытынды: жүйені жетілдіру қажет

Kundelik.kz – қағаз құжат айналымын азайтуға мүмкіндік беретін, бірақ техникалық және ұйымдастырушылық тұрғыдан жетілдіруді қажет ететін жүйе. Оның тұрақсыз жұмысы, қолжетімділік мәселесі, интерфейстің күрделілігі және пайдаланушылардың балама таңдауының болмауы жүйенің тиімділігін төмендетеді.

Егер Kundelik.kz серверлерін жетілдіріп, жүйенің тұрақтылығын арттырса, қолданушылар үшін ыңғайлы ету шараларын қолға алса, бұл жоба шын мәнінде білім беру саласының цифрлық болашағына айнала алады. Ал әзірге оның кемшіліктері оны білім беру процесін жеңілдетуден гөрі қиындатып тұрған жүйеге айналдыруда.

Жаңалықтар

барлық жаңалықтар