Гаджиевтің адамдары: бизнесмен Қайрат Реимов «Гиперборейге» оның компаниясына кім араласқанын айтты

cover Фото: Гаджиевтің Facebook парақшасынан

Алматыда 11 метро станциясын салған «Алматықұрылыс» АҚ-ның басшысы Қайрат Реимов «Гиперборей» арнасына Гаджи Гаджиевтің адамдарының оның бизнесін қалай тартып алғысы келгені жайлы сұхбат берді. Кейін қыркүйек айының басындағы оқиғадан соң олар бірден жоқ болып кетті.

Қыркүйек айының басында Orda редакциясы экс-сыртқы істер министрі Мұрат Нұртілеу, бизнесмен Гаджи Гаджиев және ҰҚК-нің жоғары лауазымды қызметкерлері қамауға алынғаны және тергеу әрекеттері жүргізілгені туралы жазған болатын.

Билік аталған тұлғалардың ұсталғанын жоққа шығарып, редакцияға көптеген шабуылдар мен арандатушылық жасады. Кейін мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаев Мұрат Нұртілеуді сыртқы істер министрі қызметінен алып тастады, бірақ Гаджи Гаджиевке не болғаны туралы ешкім ештеңе білмеді.

Қайрат Реимов Гүлнәр Бажкенова батылдық танытып, «Орда» олар туралы материал жазбағанда, ол бұндай сұхбатқа батылы бармайтынын мойындады.

«Сұрақ туды: тәуекел етіп, белін буу керек пе, жоқ па. Егер қарсыңда мықты кедергі тұрса және қарсыластарың саған қарағанда әлдеқайда қуатты әрі жақсы дайындалған болса, оларға ашық қарсы шығу абайсыз әрекет сияқты көрінеді», – деді Қайрат Реимов.

Гаджи Гаджиевпен байланыс Алматы метросын салатын компанияны таңдау конкурстары барысында пайда болған.

«Маған компаниям метроны салмайтыны айтылды, оның орнына «Интегра» компаниясы құрылыс жұмыстарын жүргізетін болды. Әкімдіктегі және басқа кездесулердегі келіссөздерден түсінгенім, бұл компания ресми түрде Гаджиевке тиесілі емес», — деді Қайрат Реимов.

Ол «Интегра» метро салумен айналыспағанын және мұндай жобада тәжірибе өте маңызды екенін айтты. Дегенмен, Әлеуетті инвестор ретінде ірі қытайлық компания қарастырылып жатқанда жаңа метро құрылысшылары жобаны алу үшін табандылықпен әрекет етті.

Кәсіпкердің сөзінше, оның кеңсесіне Гаджиевтің спорттық көріністі, сақалды адамдар келген. Олар Қайрат Реимовқа бәрін жоғалтпау үшін басқа компаниялармен бірігуге тура келетінін ескертті.

«Олар бізден басты құрылысшы болмай, шарттық мердігер болуға келісуімізді талап етті. Ал басты келісімшартты Гаджиевтің компаниясы алады, кейін бізге қандай шарт айтылса да, сонымен келіскеніміз жөн болады деді».

Бірақ «Орда» басылымында қыркүйек басында жарияланғаннан кейін «Алматыметрокұрылыс» компаниясын конкурстан ығыстыру науқаны тез тоқтады.

«Мен осы топ (Гаджиев тобы — Ред.) жұмыс істеген салалардағы әртүрлі ақпаратты алу мүмкіндігіне иемін, оларды іс жүзінде толығымен ығыстырды. Оларды, соның ішінде менің компаниямнан да алыс қылды. Жоғарыда, билік құрылымында өзгерістер болып, тағайындаулар мен жұмыстан шығару болғаннан бері, бұл адамдарды жобадан мүлде жоғалып кетті деп айтуға болады», – деді кәсіпкер.

Алматыдағы жаңа метро станцияларын салушыны таңдау конкурсы қараша айына жоспарланған. Бизнесмен үміттенеді, «жоғарыдағы» өзгерістер толқыны оңтүстік мегаполиске де жетіп, конкурсқа қатысушылар тізімі өзгеретін шығар.

Ал Қазақстанда «көлеңкелі ҰҚК» және «көлеңкелі мемлекет» жасалуы туралы теорияларға келетін болсақ, кәсіпкер мұның бәрі шындыққа айналуы мүмкін деп болжады. Сондай-ақ, Гаджиев пен Нұртілеудің адамдар тобы президенттің айналасындағы команданы құруға қатысты мәселелерді шешкен болуы мүмкін.

Жаңалықтар

барлық жаңалықтар